background

Nuffnang Ads

Saturday, November 17, 2012

about me!!! part 1



Assalammualaikum. 


Just want to share about me.... Macam retiss pulak kita ni.. wahaha.. siap ada part2 lagi.. :)

I'm novel lover.

Tapi itu dulu masa zaman sekolah menengah. Sanggup tido lewat and kena marah dengan abah sebab tak study buku sekolah. Pulun habiskan baca dalam satu hari walaupun 1000++ pages.Tajuk novel tu Bukan Puteri Lindungan Bulan, keluaran x ingat pulok. Pi library sekolah bukan pinjam buku ilmiah,, novel la yang paling banyak dalam list pinjaman aku..hahaha. Memang degil aku ni. Kalau baca buku biologi o sejarah memang 5minit dah tido.. Patutah ko fail masa SPM.. hamek ko.. hahaha.. so aku stop baca novel..


Tapi lepas masuk U minat tu datang balik. Itupun sebab geng2 aku kaki novel.. wahaha.. Orang beli novel aku pun ikut beli.. Sampai 3 novel aku beli on one time.. Tapi bacanye haremmm... 1 novel amek masa sebulan nak perabih baca.. macam mana tu.. kira membazir tak?? Minat beli novel tapi semangat nak membaca tak sampai2 lagi... huarggg!!!! help me plzz..


Dah kerja sekarang pun tetap beli novel lagi. Ini antara koleksi terbaru novel aku. Tapi yang tolong bacakan my sis. Aku beli novel ni ujung bulan lepas. Sampai hari ni pun aku still tak abes2 baca lagi. Baru separuh.. Jalan cerita yang bored o minat membaca kurang menyerlah menjadi punca??? hahaha.. Aku pun kurang pasti.






Aku kalau beli novel biasanya mintak suggestion dari geng2 aku dulu. kalau diaorang cakap best baru aku gigih cari and beli. Tak kira keluaran prima o alaf 21 dll. Aku jenis tak kisah.. Lagi satu aku ada habit yang pelik sikit bab beli novel ni. Kalau cover novel tu cantik aku mesti beli.. hahaha...Just tengok cover je aku dah excited beli... Sekali beli bukan 1, amek kau 3 ke 4 aku rembat..Macam mana tu??  Hmm..kalau dah beli memang wajib kena baca kan?? Aku berharap minat membaca aku kembali datang.. datanglah...datanglah...


psss.. buat kawan-kawan yang pinjam novel aku tu, sila kembalikan kepada tuannye dengan kadar yang segera ya.. aku rindu kat novel2 aku tu.. hahaha



Sekian

~Wassalam~





No comments:

Post a Comment