background

Nuffnang Ads

Monday, April 25, 2011

Story 2




event: Kejohanan Sukan OlahragaTertutup antara Pusat Pengajian UniMAP
venue: Stadium Kangar
date: 19 & 20 March 2011




Jom bersukan!! kali ni cik yuko hanya ditugaskan untuk menghias khemah dan menjaga khemah. Ingat itu kerja senang ke? memerlukan kekretifan pemikiran memikirkan idea2 untuk menghias khemah kena bagi menang.. Ingat kat sekolah2 je ada pertandingan khemah tercantik? kat universiti saya pun ada. saya rasa uni korang pun ada kan... berganding bahu bersama rakan2 dan lecture memang menyeronokkan ok.. 

kami mewakili Pusat Pengajian Inovasi Perniagaan dan Teknousahawan (PPIPT). warna rumah kami adalah PINK.. hohoho... jambu siot.. Tema sukan kali nie adalah permainan gelanggang. so lecturer pilih tema "badminton". disebabkan school kami ini baru ditubuhkan,, tenaga student 2nd year n 1st year je la yang diperlukan.  kami bagi tugas yang 2nd year hias and jaga khemah,, and 1st year masuk perbarisan..







Hari first dah kena pakai baju pink. semangat punya pasal,, gigih mencari baju pink..paling seronok lecturer turun padang sama2 memeriahkan khemah. credit tu mdm Azlita yang main keyboard and mdm Julinawati as a singer. tidak lupa juga miss Syu yang sediakan makanan untuk kami dan mr Raziff yang belanja kami KFC.. hohoho...lecturer kami memang sporting abeh. 


Sabtu malam tengok dak2 1st year practice perbarisan.. hohoho.. Mdm Juli train diaorang macam masuk kawat kaki peringkat kebangsaan. Kami hanya mampu gelakkan ja.. opppss!! hehehe





malam kemuncak acara. memang seronok. 1st time join ni. tahun lepas tak dapat join sebab ada halangan. warna warni atas padang tu.. macam2 aksi ada masa perbarisan tu. Perbarisan kami buat aksi ala2 tarian high school musical.. ada school lain buat aksi kungfu, main wau, scuba, paintball and soccer. 





yeah!! inilah barisan supporter PPIPT kami.. malam tu kami menang 2nd place untuk khemah tercantik dan perbarisan.. happy sangat2. berbaloi semua usaha kami.. walaupun school kami tak kumpul banyak emas, ini adalah usaha terbaik korang.. Janji ada kumpul emas juga dari tak ada langsung...tahun depan cuba lagi ya.















No comments:

Post a Comment